Utmaning

För 2 minuter sedan antog jag min allra första utmaning, jag anmälde mig till Toppa formen fram till jul. Det känns jättespännande, det känns inte omöjligt och det känns som att det är den sparken i röven som jag faktiskt behöver för att komma igång. Om 10 månader åker vi till Mallis och då vill jag faaaan inte se ut och må som jag gör idag. Det känns helt klockrent att börja nu, när det är höst och jag egentligen vill gå i ide och allt går ut på att mysa med något onyttigt som är ätbart. Tack Ida för att du skrev om detta på din blogg! Nu försöker jag peppa vänner och bekanta att också anta utmaningen så att vi kan peppa varandra.
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer
Ida

Yeahj Jenny! Vad roligt!! Vi får som sagt se till att peppa varandra ordentligt, så att vi verkligen utför utmaningen! Det kommer stärka oss!

Kraaaam!!

2012-09-30 @ 16:41:30
URL: http://vattenskida.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0