Endorifiner

Nu är jag igång igen, efter 3 veckors uppehåll från träningen masade jag mig dit idag. Och vilken skön känsla det var att äntligen få styrketräna. Blev biceps och bröst. Sen blev det Hälsans stig med Nils, 1 mil på 1.32 h. Jag kände mig full av energi. Det gillas, med tanke på att det brukar vara tvärtom när jag har haft ett längre uppehåll.

Nu är det 2 månader kvar till bröllopet och jag beställde alldeles nyss tärnklänningen. Det var svårt med stl, låg nämligen mellan två stl, jag valde den mindre. Förhoppningen är ju att jag blir lite mindre.

Nu funderar jag på att göra någon form av träningsplan. Typ gå 1 mil 5 ggr/v, styrketräning 3 ggr/v och kanske nån liten joggrunda... Ska fundera lite. Det är ju så otroligt tidskrävande att gå.

Kommentarer
Therese Konstig

När ska du börja springa då? ;-)

2012-03-27 @ 08:39:35
URL: http://esroth.com
Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Vad skönt för dig att vara igång igen. Visst är det extra kämpigt att gå till gymmet efter ett uppehåll? Men när man cl pallrat sig

dit brukar det gå lättre. Kör du lchf nu eller vv som

förut? Du skrev nåt om att du skulle byta till lchf om jag inte

minns fel. Måste ses snart. Kramar Anna

2012-03-27 @ 08:42:37
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0