Celsius

Jag kände mig sjukt opepp på träning och ville egentligen bara gå och sova en timme. Ryckte upp mig, drack en halv celsius, cyklade i motvind till gymet. Kände mig pigg och allert när jag kom dit. Sprang och kom för första gången i år in i andra andningen. Jag älskar den känslan! Jag sprang i 20 minuter, jag hade planerat att springa i 5 min :) Sen pumpade jag på med styrketräning, det blev triceps och rygg. Det är inte lätt att lära sig begreppen. Jag måste till och med fråga för att jag inte kopplat ihop rätt benämning med rätt övning. Nästa gång ska jag fota programmet, så kan jag skriva vad jag gör för övningar :)


Jo, Celsius. Jag har aldrig känt någon effekt av redbull eller powerking, så var högst skeptisk till denna. MEN det visade sig vara mycket effektivt. Det var inte helt otäckt i smaken, provade citron/lime och den var okej. Har hört att Colan ska vara äcklig. Jag kommer absolut dricka Celsius fler gånger. Men det är ju långt ifrån billigt, 25:- för mindre än 4 dl.

Kommentarer
Ida

Aaah, jag är ju så sugen på att testa Celsius! Vågar dock inte förrän jag slutat amma, eller iaf till jag dragit ner på det endast till kvällstid. Det verkar ju verkligen funka!! Du är grym by The way!! Kör på ba!!

2012-03-03 @ 09:26:24
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0