Sweet Sunday

Sweet som i att jag har frossat i fika idag. Det har inte gått att stå emot, screw it har jag tänkt och tagit en cocosboll hos mamma, sen en chokladboll och sen en minibiskvi som brorsan hade med sig. Och än är inte fikat slut, så den här söndagen lär väl inte bättra på resultatet på vågen imorrn. Jag som har haft en bra vecka, fram till ifredags eftermiddag. Sen sket det sig. Måndag imorrn, gör om och gör bättre.

Ny vecka på ingång, en vecka där det ska pluggas, träffas mammor, babysimmas, babysjungas, och tränas.

Kommentarer
Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Du är inte ensam Jenny. Jag tröck en svingod pizza i fredags & en semla i lördags. Inte bra, iaf inte om vågen ska gå neråt. Nya tag vännen! Nu kör vi igen. Kramar

2012-01-22 @ 22:15:00
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com
Ida

Jag har också fuskat en massa, så fort jag blir "sjuk" så kan jag inte stå emot. Men allt är ju inte förstört för det, det är bara att ta nya tag! Heja heja!!!

2012-01-22 @ 22:30:40
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0