Dag 2

Och nej, jag kommer inte blogga Dag 3, 4, 5, 6, osv. Däremot kommer jag försöka göra någon notering dagligen om hur jag tycker dagen gått. For att se mönster, för att kunna gå tillbaka och bli peppad, för att hitta fallgroparna osv.

Det har känts bra idag med, inte några större besvär med sug. Det kommer lite på kvällen, men det beror nog mest på gammal ovana. Det är ju det jag ska jobba bort, jag måste faktiskt inte mumsa på kvällen framför tv:n. En sak som jag däremot måste påminna mig om ofta, det är att dricka vatten. Av tidigare erfarenhet så vet jag att viktminskningen ökar om jag dricker 1,5-2 L. vatten/dag. Nu ammar jag ju fortfarande och då ska man ju dricka mycket vatten, men det har varit lite till och från med det på sistone.

Imorrn bär det av till gymet, det ska bli skönt, men det känns lite pirrigt. Gillar inte riktigt att bli "granskad", men det är ju bara för en timme. Däremot skulle jag mer än gärna anlita en PT om jag bara hade råd med det. Det känns så sjukt lyxigt att ha någon som puschar på och plockar fram träningspass för MIG. Det kanske man kunde önska sig i födelsedagspresent? :) Det värsta är väl att man vill fortsätta med PT om man väl börjat.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0