Workout

Idag var det dags för tredje och sista genomgången av 3-splitschemat. Till min stora glädje så var det den grymma instuktören idag. Det var rygg, ben och mage som gällde idag. Jag har nog ALDRIG varit så trött i mina ben, dom bara skakade efteråt och gör så fortfarande. Det är så jäklarns jobbigt, men så vansinnigt kul! Han erbjöd sig att coacha om han jobbade när jag tränade. Sjysst! Men vet dock inte om jag vågar be om det... Hur som helst, imorrn kommer jag säkert ha svårigheter med att sätta mig ner :)

Nu vankas det lite pluggande, så sjukt tråkigt. Men men, let's get it over with!

Kommentarer
Jennie

Kan du inte skriva vad du gjorde för övningar på passen? Så kan man få lite tips på bra träning!

2012-02-25 @ 16:51:31
URL: http://jenniesparens.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0