Utmaningen


(Klicka på bilden för mer info)

Jennies utmaning till mig är att springa vårruset i maj. En utmaning jag antagit, jag tänkte inte ens efter :) Det blir mitt allra första lopp, men förhoppningsvis inte det sista. Om vi blir 6 stycken så får vi en picknick-korg efter avslutat lopp. Vi är tre stycken och behöver alltså tre till, så nu utmanar jag Anna och Ida! Det vore ju sjukt kul och eftersom vi alla har mål att uppnå, så är väl detta perfekt, att ha något att träna inför. Man måste inte springa, man får gå. Det är ingen tävling, det är en fest, som det så fint står på deras hemsida :) Är det någon mer som känner sig sugen på en utmaning så är det bara att hojta till!

Kommentarer
Elin

Fan va kul, jag hade gärna hängt på om det inte hade varit för mina förjävliga omständigheter, blä. Jag har sprungit förut, en gång när jag var gravid i v. 28 hahahah vilken syn! Man blir peppad av att det är så många som springer och allt folk som hejar på längs gatorna. Det är ett ordentligt pådrag efter loppet, en himla skön stämning att sitta där på en filt, äta och skratta - alla lika svettiga och röda i ansiktet =) Heja er tjejer (om dom två andra brudarna antar utmaningen - klart ni gör det!!!!). Om ni springer nästa år så hänger jag gärna på, då med lite mer energi! Kramar!

2012-02-14 @ 09:44:08
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Ida

Oooookej då, jag är med!! Haha herregud...

2012-02-14 @ 10:02:02
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0