Sportamore

Lade precis en beställning på Sportamore som just nu har 20% rabatt på det man beställer. Jag är nämligen i helt sjukt stort behov av träningskläder. Mina brallor gick sönder i måndags och mina skor har jag behövt nya i flera månader och toppar ska vi inte prata om. Men nu är detta på väg hem:

Ett par Nike lunarglide, ska vara riktigt bra har jag hört. 715:- istället för 895:- och de kostar egentligen 1295:- =Ett kap!

 

Nike Filament tights 240:- istället för 300:- eller 400:- på Intersport


Nike Boyfriend layering tank. Ett löstsittande, lite längre linne som går ner över rumpan. 240:- istället för 300:-

Nu hoppas jag bara att allt passar, längtar efter att få känna mig lite "fin" när jag tränar. Jag har alltid tyckt att det är roligare att träna om man har snygga kläder, men jag har aldrig någonsin lagt pengar på träningskläder. Men nu bestämde jag att det var dags. Jag tränar 3 ggr/vecka och går en hel del promenader och ska snart börja löpträna. Då är det motiverat med ett inköp!

Kommentarer
Madde

Har de uteskor också?

2012-02-25 @ 12:39:17
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Snygga grejer du har beställt :) du kommer va hetast på gymmet. Puss

2012-02-27 @ 11:52:10
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0