Ljuva måndag!

Idag har det varit en helt underbar måndag, det är väl inte särskilt ofta måndagar känns underbara? Inte för mig i alla fall. Det började med en underbar sovmorgon, jag vaknade till och med före Nils. Jag hann till och med ut på ett ärende och kom tillbaka, då hade han nyss vaknat. Han sov till 9.20 :)

Sen har vi fikat hos Mattias kusin, det var supertrevligt. Konstigt att vi inte ses oftare, så känns det varje gång vi åker därifrån. Tog mig en raskpromenad hem i solskenet, väl hemma kastade jag mig i träningskläderna och gick bort till gymet där jag hade en instruktörstimme bokad. Jag ska nu börja köra 3-split (tror jag han kallade det), dela upp kroppen på tre pass. Idag började vi med armar och bröst. Det var det jobbigaste passat jag någonsin gjort, men det var också det roligaste passet. Jag kände mig så sjukt jävla (måste svära för att förstärka känslan) bra när jag var färdig. Det var helt klart den bästa instruktören hittills, han kändes som värsta grymma PT:n. På torsdag har vi bokat in nästa träningspass och då är det fokus på ben. Jag kommer inte kunna gå på flera dagar, har jag en känsla av. Imorrn kommer jag inte kunna lyfta mina armar, så jag vet inte hur jag ska få Nils ur sängen :) Jag skulle göra MYCKET för att få träna med en PT. Jag förstår verkligen att alla som gör det når helt sjuka resultat. Jag funderade under hela passet vad jag hade sysslat med fram till nu. Inte tusan har jag tränat iaf! Jag har uppenbarligen inte tagit ut mig så mycket som jag kan.

Stod ju på vågen idag också, det hade ju gått alldeles utmärkt trots diverse utsvävningar. -1,2 kg för att vara exakt, en total viktminskning på 5,4 kg hittills. Jag är nöjd. Nu har jag "bara" 1,2 kg kvar till invägningsvikten med Nils (tänk att jag gått ner 18,8 kg sen augusti). Och sen har jag, minst, 11,2 kg till bröllopet. Det känns inte omöjligt!

Kommentarer
Madde

Du är duktig du :-).



Vi måste höras i morgon ang. onsdag.

2012-02-20 @ 22:01:36
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Ida

Åhh Jenny, fasen så bra jobbat!! Asbra! Jag vill också ha en pt, fasen så nice det vore!! 11kg klarar du! Jag har 5-6kg kvar, men det verkar svårt med "de sista" envisa... Man ska väl kanske inte stirra sig blind på vågen heller, vi bygger ju muskler och formar om kropparna våra! Kram å puss!!

2012-02-20 @ 22:30:13
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Grymt bra jobbat Jenny. Jadu, en pt vore ju inte så dumt att ha :) tror man blir extra peppad och orkar med när någon står bredvid och hejar på en. Kör hårt!

2012-02-21 @ 10:48:03
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0