Förkylningen kommer och går

Nils vaknade (hann han ens somna?) med feber i natt, han hade feber nu på morgonen också. Jag är snorig och trött, fick inte somna förrän 01.30 och sen har jag sovit som en kratta med bebisen (som vaknat till och från) bredvid mig.

Får se vad vi gör med den här dagen, kanske får bli en promenad i solen, till apoteket för att inhandla diverse nödvändigheter.

Vågen gav inget roligt resultat imorse, -0,3 kg... Men minus är ju minus, eller nåt sånt. Jag blir så kluven och splittrad när det kommer till olika dieter. Dagligen tänker jag att NU börjar jag med LCHF, det går ju så himla bra för alla som kör det. Sen ångrar jag mig för att det känns så svårt när man blir bortbjuden och att det är så mycket som man INTE ska äta. Men där ska jag ju tänka om och tänka på allt jag får äta... Å andra sidan kanske det är en massa förbud jag behöver, för jag har ju ingen karaktär. Godisförbudet har ju funkat utan några som helst problem. Jag behöver ju nåt som ger ett snabbt resulta till bröllopet, sen får jag tänka mer långsiktigt :) Skulle nog behöva göra en +/- lista.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0