"Maggen"

Jag har ju inte visat en enda bild på min växande mage. Om sanningen ska fram så är den inte så värst väl dokumenterad överhuvudtaget...

 

Magen i profil, v.36

Magen uppifrån, v.36

 

Kan ju skriva en liten lägesrapport om hur jag tycker graviditeten går. Jag kämpar på med alla vanliga och ovanliga sysslor. Känner mig egentligen inte så värst begränsad, förutom att foglossningen kan göra ordentligt ont vid olika tillfällen. Tror det har blivit lite värre sen bebisen fixerade sig. Känner mig som en anka när jag är ute och går, vaggar fram i extremt långsamt tempo.

 

Nehe, nu ska jag titta på Livet på BB och bli lagom avskräckt :)


Kommentarer
Madde

Vad fin du och magen är. Vi ses i morgon, då ska bebisen få känna på massvis med kall glass :-)

2011-07-20 @ 21:55:57
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Annelie

Finaste magen ju! Oj vad nyfiken jag är på den lilla ängeln som ligger i magen din!

2011-07-22 @ 10:36:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0