Massor med kuddar

Så här kuddar jag upp det när jag ska sova. 2 kuddar till huvudet och 2 kuddar till magen, en på varje sida. Så jag slipper krångla med att byta sida med kudden också. Nu räcker det med att "bara" vända mig själv, som är ett projekt i sig.

 

Idag har vi varit hos barnmorskan, förhoppningsvis var det sista gången. När vi skulle lyssna på hjärtljudet så hördes det inte något bra, det syntes på apparaten men hördes inte. Då fick vi lyssna med hjälp av ctg-apparaten, det var jättespännande. Vi satt där och lyssnade på hjärtat som pickade på i olika fart, det blev ett jäkla liv när bebisen ändrade läge :) Sen fick vi även se att jag hade små värkar när jag satt där, inget som jag kände, men det syntes på kurvan. Det var roligt tycker jag, så nu hoppas jag ännu mer att det sätter igång i förtid :)

 

Eftermiddagen spenderade jag med att bebisbaka dumlekakor, jag slog till och gjorde dubbelsats. Tänker att det är lika bra, det lär väl komma en del på fika och några lär väl komma fler än en gång :) Ska ta och smaka en kaka om en liten stund.


Kommentarer
Madde

Åh, vad många gånger jag kommer hälsa på. Fast ja, jag brukar ju iof hänga hos dig en del. Tänk i höst när vi sitter som förra året och kikar på "Så mycket bättre", då kommer du ha en liten bebis. Så mys!



Så roligt och spännande med värkar, vi hoppas att min gissning blir den rätta, då är det inte många dagar kvar! Eller så blir det kanske Mattias överlägset bästa födelsedagspresent någonsin om den lilla väljer att komma ut ännu tidigare. :-)

2011-08-08 @ 22:24:33
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0