Sthlm @tillski

Är på G hem från huvudstaden. Dygnet har gått så snabbt, jag har bränt pengar på mat. Av någon anledning blir det alltid så i Sthlm. Fika, vin, middag, frulle osv. men det är nice.

Jag slås alltid av hur annorlunda Sthlm är. Jag tänker så mkt på vad alla människor gör, var är de på väg, var bor de, var jobbar de? Hur avskärmade de verkar vara från sin omvärld när de tar sig från punkt A till B.

"Sthlm, staden jag gillar att besöka men skulle må dåligt av att bo i"

Tach vanten, för ett fint dygn!


Kommentarer
Ida

Sthlm är härligt, men jag håller med dig, skulle inte vilja bo där. Hoppas du tankat mycket energi denna helg, jag hejar på dig vettu. I alla lägen!!

2012-09-22 @ 20:33:20
URL: http://Vattenskida.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0