Söndagsblogg

Ännu en vecka har gått. Jag hinner inte med. Jag längtar efter att komma in i att vara en working mama. Just nu känns det som om jag inte hinner nåt, nånstans. Det jag vill hinna är att träna 3 ggr/v., leka med Nils en stund varje dag, ha ett socialt liv med vänner familj och släkt OCH ha egen tid. I nuläget hinner jag leka med Nils en stund varje dag och det är inte fy skam.

Idag har Nils och jag gett pappan egen tid. Vi har varit på kalas hos världens bästa Olle. Det bästa av allt, Olle och Nils synkade sin vila :) Ida hade ordnat massor fika, tyvärr (men bra för figuren) hann jag inte riktigt med att smaka alla godsaker. Nils är ju som bekant inte still en sekund, det blir därmed en hel del passande :) Men det var kul att ses, tack för att vi fick komma.

Nu börjar det bli dags att tagga till för veckan som är i antågande. Jag hoppas ytterligare några bitar faller på plats i veckan. Och jag SKA besöka gymet för första gången sen april. Det kommer bli en bra vecka, det måste det bli.

Bjuder på en bild på en nyvaken Nils (han sov 20.00-09.00 imorse, men säg det inte högt)


Kommentarer
Madde

Ja, stackars krake. Klart han sov så gott, han kunde väl knappt sova när Thure höll låda igår kväll... Han somnade i alla fall gott i bilen på vägen hem sen och vaknade inte för mat igen förrän kl tre.

2012-09-02 @ 20:27:23
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0