Ny vagn

Jag börjar bli sugen på en annan vagn till Nils. En lite smidigare. Typ en trehjuling, Urban Jungle har en jättefin som är svart och röd. Baby jogger har också en som verkar bra, mycket billigare än UJ.

Är det nån som känner nån som kanske vill köpa en Brio Go -11, svart chassi med svart liggdel och grön sittdel. Med Brio Go's egna regnskydd till båda delarna och myggnät. 9700:- nypris säljes för 6000:- eller bud.

Har ni erfarenhet av trehjulingar? Nackdel att barnet inte sitter vänt mot mig, men Nils börjar ju vilja sitta framåt.




Kommentarer
Jennie

Våran babyjogger är skitbra! Vi har en city elite med lite större hjul vilket ju inte är ett måste för er som bor i stan. Trehjuling är bra och smidigt tycker jag, inte särskilt ostabilt. Babyjogger är framförallt extremt funktionella i t.ex. hopvikning och tar väldigt liten plats i bilen. Rekommenderas! Vi hade tur och kunde köpa våran begagnad för annars går de väl tyvärr på 5-6000 i nypris.. Det är ju nackdelen, annars rekommenderar jag Babyjogger starkt!

2012-09-02 @ 20:00:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0