Försenad söndagsblogg

Glömde helt bort att söndagsblogga igår. Veckan gick som vanligt i 110, helgen gick ännu snabbare. Agerade flyttfirma. Farmor och farfar har flyttat "hem". Tredje söndagen i rad som jag har fått mysa med Thure och bästis.

Idag var jag på min första gruppträning på flera år. Ett kettlebellspass, det var sjukt bra. Jobbigt som tusan, men jag orkade bättre än jag trodde. Nu ska jag köra det några måndagar framöver, kul!

Nu siktar vi på att veckan ska rusa på, så att det snart blir helg igen, det är väl dem vi lever för?

Nils växer så det knakar. Han utvecklas i en rasande fart, nya grejer var och varannan dag. En liten herre med en egen vilja. Han vill ha ordning och reda, var sak har sin plats. Han har skaffat sig egna sysslor som ska uträttas dagligen :)

Och nej, jag fattar fortfarande inte att jag inte kommer vara hemma med Nils nåt mer. Men jag börjar acceptera det liiite :)

Puss på er!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0