Om jag ändå hade en blogg.

...tänker jag ibland. Vad tusan, jag har ju det. Problemet är dock att jag inte orkar, klarar, tar mig tid att uppdatera frekvent. Jag skapade ju bloggen för att dokumentera livet med Nils.

Förra veckan var jag hemma för vård av pappa i ett par dagar och njöt i fulla drag av att få umgås med min son. Vi var på barnsång, lunchade på stan, hälsade på gammelfarfar- och farmor och hängde med Madde och Thure, där Nils satt i babysittern :)

Jag kan verkligen sakna att vara mammaledig.


Kommentarer
Madde

Åhh ja, äntligen ett inlägg att läsa i amningspausen! :-) Flera sådana vill vi ha. Det är ju några amningspauser per dag ;-)

2012-11-27 @ 17:12:42
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se
Mattias

Jag blir bloggsugen med ibland, kanske skulle gästblogga här.

2012-11-27 @ 19:24:55
Madde

Det tycker jag låter som en bra ide Mattias! Som sagt, alltid kul att läsa när det vankas amningspaus.

2012-11-27 @ 20:52:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0