Julemys

I helgen har jag adventsstökat. Det var tvunget, då vi inte har tid en enda dag den här veckan. Det blir så himla mysigt när ljusstakar och stjärnor kommer på plats. Nu är frågan om jag i helgen ska ta striden med Nils om att få ha duk och ljuslyktor på soffbordet. Han är så himla klåfingrig, han måste känna på och flytta (kasta på golvet) allt. Jag har även hunnit baka två omgångar med saffransbullar. I söndags drack jag således min första glögg och åt en bulle. Julemys så det förslår :)


Kommentarer
Madde

Mys! Jag och Thure ska julstäda i morgon tänkte jag (hans bidrag blir väl att sova så jag får tiden, haha) och ska det pyntas på fredag tänkte jag. Bjuder du på bullar i morgon?? ;-) jag har inte hunnit baka ännu...

2012-11-27 @ 20:49:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0