I'm in Love

Jag är kär i fredagar. Det är utan tvekan den bästa dagen på hela veckan. Slutar tidigare, köper fredagsvin, städar lite, leker med Nils, nattar Nils, avnjuter middag på tu man hand, sjunker ner i fåtöljen och kämpar med att inte somna före 21.00 :) Längtar till lördagen, som alltid är härlig, slippa kasta sig upp och göra alla morgonsysslor på direkten. Älskar att hämta Nils när han vaknar, han är min väckarklocka på lördagarna. Vi knallar runt i pyjamas, äter frukost i pyjamas, leker i pyjamas och duschar tillsammans. Det är verkligen en mamma-Nils grej, vi älskar verkligen att duscha länge ihop. Sen hälsar vi oftast på nån, imorrn blir det t.ex. lunch hos fam. Stenberg.

Nu ska jag knyta mig. Ska krypa ner i renbäddad säng - njutbart!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0