Värme

Hittills har vi varit ute hela dagen. Det är riktigt varmt. Svårt att veta hur mycket Nils behöver ha på sig. Är iaf duktig med solhatt, smörja in och sitta i skuggan. Det är så himla kul att se hur han upptäcker tomten, han är inte rädd av sig. Inte jag heller, ibland låter jag honom upptäcka på egenhand.

Det är mycket trivsamt att bo i radhus så här års. Det blir mycket prat med grannar vilket bäddar för bättre gemenskap och trivsel. Om en stund ska exempelvis jag och Nils slå följe med grannfamiljen till avslutningen av babysången.

I veckan ser jag fram emot ett par mamma- och barnträffar. Jag ser fram emot ett frisörbesök. Jag ser fram emot byggnationen av vår nya uteplats. Jag tror det blir en bra vecka :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0