Morsdag

Min allra första morsdag är i antågande. Jag tar självklart tillvara på alla tillfällen att bli firad. Jag är en grym mamma, om jag får säga det själv ;)

Drömdagen skulle se ut ungefär såhär:
Sovmorgon, följt av en dusch som följs av en härlig och god frukost med sällskap (händer typ aldrig). Därefter är jag redo för lek och umgänge på baksidan. Kanske en present (stor svart plånbok från tiger som finns på outleten, nagelförstärkning, b-u-s från Saint tropez, sittgrupp i konstrotting, sthlmsweekend), som ska öppnas innan det blir dags för lunch, då våra familjer kommer på knytis. Vi delar ut någon liten gåva (ett foto på Nils, givet de närmsta åren) till våra mammor. När de åkt hem lutar jag mig tillbaka medan mannen diskar undan och Nils sover i vagnen. Sen leker vi en stund, innan det är dags för kvällsmat som mannen har lagat. Kvällen avslutas i soffan, tittandes på en romantisk komedi (new year's eve, eller nåt åt det hållet?).

Tack och godnatt!


Kommentarer
Madde

Låter som en bra dag! (Mattias: Se till att fixa, hon är värd allt detta :-))



Jag firar med att jag går under 10 veckors strecket till bf :-)

2012-05-22 @ 21:08:03
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0