En blogg om sömn.

Detta är en blogg om sömn och sovrutiner. Det är nämligen det som upptar mina tankar. Under en dag tänker jag följande:
-Varför vill du gå upp redan? (alltid för tidigt)
- snälla, somna om. Mamma vill sova (alltid och jämt)
- jaja, jag fick iaf ihop si eller så många timmars sömn (alltid för lite)
- ikväll ska jag sova tidigt så jag får sova si eller så många timmar (aldrig tillräckligt många)
- hoppas han inte vill gå upp före 4 (igår var det före 5, i förrgår före 5.30)

Okej, jag tycker det är alldeles uppåt väggarna när han vaknar pigg 3.30 och sen inte vill sova förrän 7.30-9.30, för att vara vaken till 14.15.

Ja, nu ödslar jag dyrbar sovtid på en meningslös blogg. Dags att samla timmar innan gryningen, då det drar igång igen...





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0