SvA

Ibland undrar jag vad jag håller på med när jag sitter med näsan i skolböckerna. Nu ligger jag efter med en uppgift som skulle varit inne igår, men jag hann verkligen inte. Jag har suttit flera, flera timmar igår och idag, men jag är fortfarande inte klar. Det irriterar mig. Jag är nämligen i skolan tor-fre så då kan jag inget göra och i helgen jobbar Mattias. Det betyder att jag kommer bli mer än en vecka försenad, suck på den!

Men jag har varit sjuk, Mattias har varit sjuk, Nils har varit sjuk, Mattias har varit sjuk. Det är inte konstigt att jag inte hunnit. Dessutom är jag mamma och det är alltid prio 1 att ta hand om Nils. Detta till trots kan jag inte hjälpa att det hänger över mig varje vaken minut.

Jag hoppar mellan tankarna att hoppa av, nästan dagligen. Men jag tycker ju att det är så himla intressant... Jaja, imorrn bär det av och det ska redovisas arbeten och skrivas tenta. Jag är inte taggad på tenta, dessutom är den helt oförberedd.

Nu ska jag äta choklarboll(ar)! :) (måste ju stötta grannbarnen, så de kan åka på skolresa)

Kommentarer
Annelie

Tat lungt raring! Tänk på att du är mamma 24h om dygnet, då kan det omöjligt finnas ork och tid till studier jämt. Om Mattias dessutom varit sjuk så mycket har du ju varit tillällig tvåbarnsförälder ;-) Du är skitduktig som pluggar fast du tar hand om lillkillen! Amanda och jag kommer och myser med er i helgen så får du släppa plugg-tankarna ett tag :-) Kramar!

2012-03-22 @ 11:10:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0