Sjukstuga

Sambon är sjuk och har så varit sen i tisdags. Några tankar som slagit mig under dessa dagar är att när sambon är sjuk, då känns det som att vara ensamstående. Jag ordnar med ALLT och det hela tiden. När sambon är sjuk så får han vara sjuk till 100%. Men när jag är sjuk, då får inte jag vara 100% sjuk. Vad är skillnaden? Jag vågar nästan påstå att det är så här det ser ut i de flesta familjerna. Och det är inte så att jag är bitter (bara lite), jag bara undrar...

Jag hade velat träna idag och jag är i enormt behov av att plugga, men med 100% Nils och hund så är det svårt att hinna allt, träningen får stå åt sidan idag. Måste även baka inför morgondagens babysång, men hade inte alla ingredienser - såklart...

Vi har det väldigt mysigt och roligt tillsammans, jag och Nils. Han tar sig numera framåt, ganska snabbt. Han kryper inte, han gör något som kan liknas med masken, han liksom häver sig fram med armarna. Han är för det mesta nöjd och glad, men kräver mer uppmärksamhet ju äldre han blir.




Kommentarer
Ida

Haha! Vad duktig han är den lilla masken, jätteduktig ju! Olle är inte ens nära på att ta sig framåt, lite bakåt går det, men mest gör han bara "sälen", dvs balanserar på magen med armar och ben i luften:O)

2012-03-01 @ 14:24:55
URL: http://vattenskida.blogg.se/
Madde

Åh, så söt, lilla masken :-) Jag måste få Nils-mysa någon dag snart, det var länge sedan jag träffade honom ju.

2012-03-01 @ 21:03:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0