Sista blocket

Igår, idag och imorrn sitter jag som en dåre och råpluggar. Mamma/mormor är här och är barnvakt. Jag gör de sista uppgifterna, i det sista blocket, i den första kursen. På torsdag-fredag blir det Stockholms Universitet för hela slanten, avslut och uppstart. Det kommer kännas riktigt skönt att ha klarat av den första av 5(!) kurser.

Det känns lite pirrigt att vara ifrån Nils mer än ett dygn, men jag vet att det kommer gå bra, han har ju sin pappa. Jag ser fram emot hotellfrukost och att sova hela natten :)

Kommentarer
Mattias

Det blir skönt för dig, och det är du värd!

2012-03-19 @ 16:40:24
Madde

Det är den där frukosten jag tänker på varje gång jag måste ta ett djupt andetag och räkna till tio på jobbet dessa dagar...

2012-03-19 @ 17:18:03
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/
Jennie

Härligt med hotellfrukost, blir grymt avis på den. Blir intressant att se hur du sover, hoppas du får sova så gott som man tror att man får. Jag lyckades inte alls, sov skitdåligt trots bästa förutsättningarna. De där barnen har lite inverkan på en.. ;-) Föressten! Ska vi dra igång "Halv åtta hos mig" igen?! När kan ni allihop?

2012-03-19 @ 18:44:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0