Pirr

Ugh, jag fick ett mejl idag. Där jag var utvald att komma på en arbetsintervju i GRUPP. Jag blev genast skitnervös och känner mig totalt oerfaren och dålig. Jag ska presentera ett tema som jag har eller vill jobba med (kommer inte på ett enda vettigt). Jag måste komma på världens bästa OCH dessutom sätta mig in i nya läroplanen ordentligt. Hjälp!

Nästa tanke är att jag känner mig nöjd, jag har blivit utvald av många sökande. En intervju är en erfarenhet. Ett steg i rätt riktning för att få ett jobb. Min första fasta lärartjänst. Blir väldigt nyfiken på vilka de andra sju är som blivit utvalda.

Aja, det är ett par veckor kvar. Behövde bara få ur mig pirret :)


Kommentarer
Therese Konstig

Gruppintervju är spännande. Det har jag varit på. :-) Bara att inse att alla är olika och inte döma ut sig själv som sämre, man kan bara göra sitt bästa, och man vet ju aldrig vad de tittar på..



Lycka till!

2012-03-16 @ 19:06:17
URL: http://esroth.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0