Ljuset

Jag är feberfri!!! Idag är första dagen som jag är helt feberfri. Igår kom febern lagom som jag skulle iväg på middagen, jag tröck i mig en Ipren och gick iallafall. Behövde träffa folk och jisses så trevligt det var. MEN... Väl hemma så hade sonen fått hög feber. Så nu är det hans tur, igen. Cirkeln är nu mer än sluten, vi har påbörjat varv nummer 2.

Idag har vi storstädat och det känns så himla skönt och befriande. Den här veckans sjukdom har gjort att hemmet förfallit, men nu kan vi ta helg och njuta av vårt nystädade fräscha hem. Vi har en liten tradition där vi varje fredag tänder, vad vi kallar, Helgljuset i lyktan på trappen. Sen lyser det hela helgen och slocknar lagom på söndagkväll. Nu har jag för andra veckan i rad inhandlat helgblommor, det tycker jag är trevligt och tänker göra till tradition. För att göra fredagen komplett kommer vi avnjuta en mycket god middag och en bonus hade varit ett glas rött, men det har vi inget... Men vi överlever nog ändå :)

 


Kommentarer
Ida

Guud vad skönt att du mår bättre nu, långfebersjuka! Huva! Synd om Nilson, men han repar sig snart får vi hoppas. Då jäklar blir det dejt, basta!



Älskar att köpa blommor till helgen, jag gör nästan alltid det, det gör verkligen en glad.



Hoppas ni får det mysigt i helgen.

Puss

2012-03-09 @ 17:04:44
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0