Shopping

Idag har jag och ett par kompisar varit på utflykt till Lager 157. Jag hade inte planerat att köpa så mycket, jag skulle mest titta. Men jag kom för en gångs skull hem med kläder till mig och till Mattias. Nils fick inte en enda grej. Jag är otroligt nöjd med mina inköp, 1 cardigan, 1 långkofta, 2 stickade tröjor, 1 t-shirt och en sjal. Nu återstår bara att se hur kvalitén på kläderna är. Deras egna märke är ju så sjukt billigt, därför blir jag ju lite tveksam. Detta trots att jag är låååångt ifrån en märkesbrutta. Jag äger inte ett endaste märkesplagg, förutom några Esprit plagg, men that´s it. Förutom på skor, där tänker jag alltid kvalité framför kvantitet. Skinn, framför fusk, det är mitt motto när det kommer till skor :)

Förresten uppdaterar jag så dåligt för att den förbaskade appen inte funkar.

Kommentarer
Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Lager 157 hade fakitskt mycket fint sist jag var där, köpte också deras egna märke och jo, kvaliten är helt okej tycker jag. Har tvättat mina stickade tröjor 3 ggr och dom håller formen och färgen än så länge ;). Man får kanske vad man betalar för.
Vore kul att ses snart. Så länge sedan.
Kramar

2012-06-29 @ 20:32:13
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0