1 augusti 2012

Det är dagen då jag börjar jobba, efter 13.5 månads ledighet. Det är dagen då Nils börjar vara hemma med sin pappa. Det kommer alltid vara datumet då jag inte längre fick vara hemma med Nils. Jag har sån sjuk separationsångest. Den knockade mig imorse, jag har haft gråten i halsen hela dagen. Jag är inte redo att vara ifrån honom 9h, 5 dagar i veckan. Jag är rädd att missa massor i hans utveckling. Jag är rädd att han ska dissa mig när jag väl kommer hem. Jag kommer sakna det nära umgänget med alla underbara mammor. Frullemorsorna, jag överger er ofrivilligt, men jag är numera en jobbmorsa... :) Mitt i allt detta kommer känslorna inför att börja ett helt nytt jobb, med precis allt vad det innebär. Känslorna stormar, minst sagt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0