Yesterday

Igår gjorde jag klart min första uppgift till skolan, det gick väl skapligt. Alltid svårt när man inte känner läraren och vet vad den förväntar sig. Nu är det dags att börja med nästa, den ska vara inne på söndag...

Det var även babysim premiär igår, det var massor med bebisar med sina mammor och pappor. Nils älskade det! Vi trodde visserligen inte annat :)

Just, jag vägde mig ju också. Trots att veckan kändes skit så visade vågen -0,9 kg. Det får jag allt vara nöjd med. -2,8 kg på tre veckor.

Nu ska jag hugga in på min sjukt goda lunch, omelett med soltorkad tomat och skinka som serveras med massor broccoli.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0