Härlig fredag

Dagen började med myyysig frukost hos Jenny och Alice med Elin och Linnéa, vi saknade dock Elin och Wilma. Det var så mysigt så jag och Nils blev kvar till eftermiddagen :) Vi tog en promenad och kidsen sov middag, åt mat och lekte sen vidare en stund.

Nils och Alice

 

Närkontakt

 

Sprattlar åt varsitt håll

 

Sen for vi in till stan i ovädret som svepte in på en minut. Fikade och lånade litteratur hos min faster, hem kastade i mig lite gröt, ner på stan för att köpa present till grannbarnen och sen lämna resesäng till faster. Och appropå den där resesängen så skulle jag ju ha lämnat tillbaka den vid första besöket idag, men då glömde jag den. Sen skulle jag lämna den när jag åkte från stan och kommer på det först när jag ska parkera bilen hemma. Så då var det bara att vända om och lämna den, så himla tröttsamt, men nu är den återlämnade :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0