Fullspäckad vecka

Den här veckan har jag något roligt inplanerat varenda dag och det gillar jag skarpt. Det är en härlig kontrast till den gångna veckan då det var relativt luftigt i kalendern. Om ett par timmar blir det en promenad i solskenet och den bitande kylan. Ikväll vankas det babysim och det ser hela familjen fram mot, Nils har simmat hela veckan (på land).

  • Imorrn blir det äntligen en date med Ida och Olle, Nils behöver lite grabbsällskap. Han pratar bara med sina ljusa toner, förhoppningsvis kan Olle lära honom använda basrösten ;) Blev en träff med Wilma här istället :) En sväng till gymet är även givet.
  • Onsdag blir det en heldag i Västerås där vi ska hänga med min gamla gymnasiekompis och hennes son Edvin som är 3,5 månad äldre än Nils. Sen blir det även ett stopp hos min morfar, innan det blir hemfärd.
  • Torsdagförmiddag är det date med Anna och Wilton, det ser vi fram mot. Sen en tur till gymet, förstås.
  • Fredag är det babysång på förmiddagen, sen hoppas jag vi får träffa lilla Wilma på eftermiddagen.
  • Lördag blir det playdate och lunch i Nyköping hos Micke, Linda och lilla Ella som snart fyller 1 år.
  • Söndagen är ännu ett oskrivet blad. Antagligen en sväng till gymet. Hoppas på att få hälsa på mitt redan älskade kusinbarn som föddes i torsdags.

 

Hittar ni en lucka i mitt schema och vill hitta på nåt, så är det bara att ni hör av er :)


Kommentarer
Elin

Härlig vecka! Och nästa vecka får du härja med oss =) Krama om lilla Amanda ifall du får äran att träffa henne!

2012-01-31 @ 12:46:12
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0