Bebisar, bebisar

Idag har vi varit i Finspång hela dagen, först hos en kollega som ska ha barn i början på mars och sen hos kusinen som ska ha barn om ett par veckor. Mycket magar är det! En annan vän är beräknad till på måndag och jag spricker av längtan efter att få bebisgosa. Det allra bästa är att det kommer två i januari, en i mars och en i juli, så bebisgos kommer jag få massor under året. Sen har jag ju min egen bebis såklart, men han är ju inte miniliten längre :)

Igår introducerade jag broccoli-, ris- och potatispuré för Nils. En ny smak som han var skeptisk till, men ändå gapade och åt av. Serverade det även i dag och det gick ner. Jag å andra sidan tycker att det luktar förj*vligt och smakar detsamma. Men det är bara att hålla masken och låtsas att jag tycker det är gott. Nästa vecka tror jag vi ska öka på portionerna så vi kommer igång med maten, det är visseligen ingen brådska, men han fyller ju 5 månader då och innan man vet ordet av så är han 6 månader och då bör man väl vara igång med maten?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0