28 år!

Idag fyller jag 28 år! Jag börjar närma mig 30, skrämmande ;) Då förväntas man ju vara vuxen, det är iaf så jag tänkt under hela min uppväxt. Men jag tror den gränsen flyttar på sig hela tiden.

Jag har åstadkommit ganska mycket under mitt 28:de år, men nu är det dags att börja mitt 29:de levnadsår och jag hoppas det har mycket gott att erbjuda. Bland annat hoppas jag på att få ett FAST jobb, jag är trött på att vikariera nu.

Dagen har varit helt underbar. Presenter har jag fått, bara sånt jag önskat mig och då blir man såklart glad. Lite mer uppvaktning väntar till helgen. Ikväll har jag och darl varit på dejt på vår kvarterskrog Papa Ninmari, det var mysigt. Vi var själva i hela lokalen, bortsett från de som kom för avhämtning. Ett glas rött och en god pizza senare så cyklade vi hemåt. Nils sov, bra jobbat mamma! Nu blir det prinsessbakelse, den får avsluta min födelsedag. Imorrn blir det hårdkörning på gymet. Jag längtar faktiskt!

Puss!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0