Spretigt

Iförmiddags var det dags för barnloppis i Nävertorpskyrkan. Det var en hel del folk och MASSOR med kläder. Jag är inte alls rutinerad och vet inte alls hur man ska gå tillväga för att hitta go'bitarna. Jag går där och rynkar näsan åt det mesta... Alla andra proppar ikeakassar fulla med kläder. Är jag för kräsen, månne? Jaja, jag kom iallafall hem med 3 par jeans som såg helt oanvända ut, en pyjamas och 3 bodys och det hela slutade på den angenäma summan 140:- Jag tror bara jeansen måste kostat 600:- som nya. Jag är nöjd!

Annars har jag ätit världens godaste lunch hos mamma, kräftsoppa. Jag tror det är min favoritsoppa, alla kategorier. Och sen smaskade jag i mig lyxig salami. Det gjorde det ännu enklare att ta beslutet att börja med Lchf, det är ju så sjukt gott och förstå med en bit brie till :) Nästa vecka kör jag igång på allvar med det, nu har jag velat länge nog.

Nils har ju fått låna en gåstol. Han är helt galen när han springer runt i den. Forserar fram, man får vara glad om man hinner undan. Man får inte ens vara ifred på toaletten :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0