Slutet gott, allting gott

Helgen börjar lida mot sitt slut och den har varit precis lika bra som jag hade hoppats och trott att den skulle vara. Igår var vi hos vännerna i Nyköping, där blev vi bjudna på god lunch och jättegoda helt hemgjorda semlor. Vi tog oss en promenad i den bitande kylan, men det gick inte att låta bli, för de bor som himla fint. Precis vid havet och med massor fina hus runt omkring.

 

Laddad för promenad, jag och vagnen matchar :)

 

Vännerna och jag

 

När vi åkte hemåt bjöd mamma och pappa in oss på middag, supergod lasagne. Så det blev en heldag hemifrån och en hel dag utan att behöva laga mat - det gillas.

 

Idag har vi varit hos bästa kusinen med familj, i metropolen Finspång. Vi fick klämma och känna på det senaste underverket samt busa och gosa med det stora underverket. Mattias fick även äran att fotografera den fina familjen, kanske dyker någon av bilderna upp i tidningen framöver. Lilla Amanda var så rund och go, så snäll och rar. Hon knorrade så sött och sov så rart i min famn. Jag hoppas inte att det dröjer allt för länge innan vi ses igen. Jag älskar verkligen de där två underverken. Och mitt underverk skötte sig exemplariskt hela tiden :)

 

Väl hemma så blev vi bjudna på mat hos Mattias föräldrar, så återigen en dag då vi inte behövt laga mat. Men imorrn är det återigen vardag, med allt vad det innebär.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0