Pjuh

Skickade precis in sista uppgiften i Block 1, imorrn startar block 2. Ingen rast ingen ro... Och nu kallar strax sängen på mig, ett måste att komma i säng tidigt. Nils är inte kul om nätterna, inte jag heller.

Denna söndag har varit bra i det stora hela, jag tackar vädret som visade sig från sin absolut bästa sida. Finaste dagen hittills på detta år, hade mer än gärna åkt lite slalom idag. Men istället tog jag vardagsmotionen till en helt ny nivå :) Jag gick till mamma och pappa, lämnade Nils och vovve. Cyklade ner på stan och tog en lunch med Madde, för att sen cykla tillbaka för att hämta Nils och vovve och knalla hemåt. Det enklaste och minst tidskrävande hade ju, utan tvekan, varit att ta bilen.

Nu på kvällen börjar jag känna mig duktigt täppt i näsan, det vore ju själva sjutton om jag ska bli förkyld nu. Jag vill vara frisk, vill luncha med Olle och Ida (som också är sjuka), vill träffa Maria och lilla Wilma, kanske få till en frukostdejt med E,E,J,J, vill bjuda in grannarna på fika. Enda positiva med att bli lagom sjuk är väl att jag kommer ha tid att plugga. OCH jag måste ju komma igång med träningen igen! Från och med imorrn är det nya tag, måste ta mig i kragen. Kan ni inte ge mig en spark i baken, peppa mig lite :) Säg att jag blir fet om jag inte skärper mig, att jag kommer vara den fulaste på hela bröllopet, att jag kommer behöva gömma mig i vassen i sommar osv...

Tack och hej!



Kommentarer
Jennie

Jag har en utmaning till dig. Är du på? ;-)

2012-02-13 @ 11:36:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0