Leverans

Idag kom min beställning från Sportamore och allt passade kanon. Invigde kläderna och skorna ikväll och det kändes riktigt bra. Jag klappar mig på axeln, trodde inte jag skulle komma iväg, det såg mörkt ut ett tag. Men jag körde armar och bröst idag och det kändes riktigt bra.

Drog iväg till Norrköping idag för att få vagnen lagad, ena framhjulet lossnade för två veckor sedan. Nu fick vi det utbytt. Passade på att handla på citygross. Det är trevligt, men jag tycker det är lite jobbigt när jag inte hittar i en mataffär. Allting tar så mycket längre tid då. Tror jag knallade runt där i dryga timmen :)

Imorse var Nils ute och rattade sin gåstol, jag vet dock inte om det var meningen att han skulle hamna under tvättställningen :)

Var är Nils?

 

Tittut!

Kommentarer
Madde

Vad roligt att han har nästan exakt samma min på denna bild som på den nedan. Som att han är förvånad att du kommit på honom... :-)

2012-02-29 @ 20:35:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0