Supermorsan



Jag har varit världens bästa mamma idag. Jag har

  • lekt med min son på golvet i flera omgångar,
  • tvättat så att sonen har rena och fina kläder,
  • skurat golven så att sonen inte blir smutsig när han kryper runt
  • veckohandlat, så att sonen har mat att äta och blöjor att byta med
  • lagat 7 portioner fiskbullar med ris och 7 portioner pasta med broccoli-, ost- och skinksås till sonen, så att han har massor god mat att äta framöver
  • jag har varit i lekparken, tillsammans med grannfamiljen, där har vi gungat och åkt rutchkana

 

Japp, kalla mig gärna supermorsan ;)

 

 

 


Kommentarer
Mattias

Supermorsan!

2012-04-30 @ 21:16:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0