Sleep over

Natten till idag sov Nils borta för allra första gången, 8 ½ månad gammal. Det hade gått strålande, han hade gett dem sovmorgon till 5:45 :) När jag vaknade 7:50 ville jag hämta honom direkt, men vi hade bestämt 12:00. Så jag gav mig ut på en jogging-och promenadrunda direkt. När kl. var 11 så ville jag VERKLIGEN hämta, men då skulle en köpare av vårt soffbord komma. När vi väl kom till mamma och pappa så möttes vi av en glad kille, men inte överlycklig. Det tyder väl ändå på att han har haft det jättebra?

Igår var jag i sthlm, på universitetet. Denna grammatikkurs tar livet av mig. Jag har nog aldrig förr känt mig så dum och så okunnig inom något område, som jag gör nu. Men jag lär mig nya saker, jag vill lära mig mer och tror att jag kan lära mig mer. Men just nu är det väldigt ansträngande och alldeles för tidskrävande. Vi får se var det slutar... En positiv grej är iaf att jag fick betyg C på förra kursen och det är jag mycket nöjd med.

Nu blir det soffslappande med ett glas vin - I'm lovin it ;)

Kommentarer
Ida

Underbart Jenny! Lovely, amazing and so on är ord som också passar bra in!

2012-04-29 @ 17:19:58
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0