Gåvor

När man föds, så vallfärdar nära och kära för att beskåda underverket och med sig har alla gåvor. Detta är ett litet axplock av vad Nils har fått

På bilden kan vi se:

9 st bodys (randigt är populärt ;))

8 par byxor i härliga färger

Ett stycke nalleoverall

En luvtröja samt en cardigan

 

Nils har självklart fått 1000 miljoner andra saker, särkskilt från sin farmor och farfar + mormor och morfar (jag tror det är något speciellt med första barnbarnet). Och vi är så otroligt tacksamma för allt fint vi har fått!


Kommentarer
Annelie

Fina saker! Tänk att man kan ha så mycket fint utan att veta om det! Jag är övertygad om att alla barnbarn är precis lika speciella oavsett ordningen på de :-) Hoppas vi kan ses snart igen!

2011-09-10 @ 19:31:06
Madde

Så mycket fint han har fått, ni kommer inte behöva handla ett plagg på flera månader :-)



Ang. uggsen så är de perfekta så länge det är minusgrader (vilket det ju var under galet lång tid i vintras). När det blir plus och slaskigt blir man, som du säger, våt om fötterna. Men då brukar jag välja andra skor helt enkelt. Jag använde mina så mkt förra året att sulan tog slut :-)

2011-09-11 @ 17:18:38
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0