Djulörundan

Jag är lycklig, gick första Djulörundan idag, första gången sen i februari. Och det gick mycket bättre än jag trodde det skulle göra (är ju inte helt återställd efter graviditet och förlossning). Jag trodde det skulle ta mycket längre tid än det gjorde också, men vi knatade visst på ganska bra med barnvagn och hund.

Nu sitter jag i kö till försäkringskassan, det går undan ;) Bestämde mig just för att lägga in deras nummer i mobilen, har en känsla av att det kommer bli en del samtal dit under den här föräldrarledigheten. Men jag är mycket positiv till deras bemötande och hjälp hittintills.

Nu blir det lunch, sen en sväng till Ingvaldstorp, det ska inhandlas höst blommor till både utsidan och insidan. Jag längtar! Sen tror jag att jag måste flirta med sambon om en shoppingtur på Maxi, de har ju fått in massor fint såg jag i reklambladet. Frukostskålar för 10:-, tabletter som skulle matcha jättefint i vardagsrummet på matsalsbordet och sen vill jag väldigt gärna ha en traktörpanna :)

Tjipp och Hej!

Kommentarer
Annelie

Vad skönt med en lång promenad! Blir full i skratt eftersom jag precis fått inse och acceptera att de promenaderna är slut för min del på ett tag framöver. Så vi byter ju av varandra finfint. Nu har foglossningen slagit till så det känns ordentligt-hurra! Så nu blir det bilen till öppna förskolan men har ändå ont efter en dags sittande på golvet med lill-Ceder! Har du sett att de har fina julgardiner i Jotex? Jag har redan skrivit shoppinglista! Tjoho!

2011-09-23 @ 09:50:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0