Vilken helg...

Den här helgen har varit som en enda berg-och dalbana. I fredags fick jag känna på hela mitt känsloregister, storgrät två gånger, blev livrädd, kände glädje och kärlek, blev arg och besviken. Idag skrattar jag åt eländet, det gjorde jag inte i fredags. Kan säga att dagen avslutades på akuten och en stelkrampsspruta rikare.

Idag har jag varit en sväng på Julitas julmarknad. Det var snabbt avklarat, kan jag säga. Så vansinnigt mycket folk! Fick iaf med mig det jag åkte dit för, en flaska glögg och en julkrans till ytterdörren.

Imorgon är det en ny vecka och jag hoppas den blir bättre än den gångna!


Kommentarer
Annelie

Oj, det låter som en händelserik helg på flera sätt! Hoppas veckan som kommer blir bra för dig! Kram

2011-10-30 @ 20:03:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0