Tredje gången gillt

Då var det åter dags att börja en viktresa. Hade redan innan Nils föddes bestämt att idag var dagen då frosseriet skulle upphöra. Det känns faktiskt skönt att få komma igång igen. När allt kommer omkring så mår jag bäst med bra rutiner. Morgondagen är planerad med kost och motion, får INTE glömma att dricka vatten - det är A och O för att gå ner i vikt.

Målet är att gå ner 20-25 kg på 35 veckor. Då ska jag vara brudtärna på ett stort bröllop. Då ska jag vara i mitt livs bästa form. Bröllopet är den ytliga anledningen. Den riktiga och långsiktiga anledningen är för att jag ska vara den bästa mamman till Nils. Den som orkar hänga med i hans tempo och hitta på bus. Den som orkar och vill leka, gå i skogen och allt som han vill göra. Jag vill inte vara mamman som tittar på, som inte orkar eller kan. Detta är ett löfte till Nils!

God natt!


Kommentarer
Elin

Vilken fin anledning! Hejja hejja, du klarar det! Kramar Elin

2011-10-04 @ 10:09:34
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Madde

Vi har ju klarat det förut, så nu fixar vi det igen!

2011-10-04 @ 20:22:05
URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0