Helg

Den här helgen startade bra igår, fikabesök av bästa kollegan som sen övergick till middagsbesök. Många trevliga timmar med snack blev det.

Eftermiddagen idag har spenderats i en soffa på mitt och Maddes stammishak. Nu har jag bestämt mig för att spendera resten av dagen/kvällen i soffan. Jag är TRÖTT. Tänker äta popcorn och dricka cola.

Har inte sovit middag på hela veckan. Inte helt lätt att få till med en liten kille som väldigt ogärna vill sova på dagarna. Han slumrar gärna i vagnen när vi är ute och går, men vaknar när vi kommer hem och det hjälper ju inte min sömnbrist - tyvärr.

Idag hann jag med att måla naglarna röda, det har jag inte gjort på evigheter. Vilket lyft, känner mig så fin :)


Kommentarer
Mattias

Du ÄR ju fin!

2011-10-15 @ 23:25:09
Annelie

Jättefint!

2011-10-17 @ 14:50:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0