Förvirrad?

Idag gick jag upp tidigt, lastade in mig och Nils i bilen med vagn och hela kittet. Kastade mig iväg till sjukhuset för återträff med föräldrarna som gick på samma föräldrautbildningen. Kom dit 10 min före utsatt tid, men tyckte ändå det var konstigt att det bara var jag där... Efter 20 minuters väntan gick jag och frågade om jag tagit fel på dag eller tid. Receptionisten hade ingen aning och efter 10 minuter letande efter nån som kunde svara, bestämde vi att jag skulle åka hem. Hon skulle ringa när hon fått klarhet i det hela, men hon trodde det var imorrn...

Nu sitter jag här i soffan, Nils ligger ute och sover. Jag borde med passa på att sova, men jag har så svårt att koppla av för jag vet aldrig hur länge han behagar sova. Jag får försöka njuta av den lugna stunden, men med den så kommer suget efter fika. Som väl är så har vi inget fika hemma, det närmaste sött jag kan komma är russin och det är jag inte sugen på just nu :)

Summa summarum: Kanske blir det återträff imorrn...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0