Vaccin

Idag fick Nils sina två första vaccinsprutor. Jag kände mig vid ganska gott mod sekunderna innan de stack honom. Men i samma sekund som det gick upp för honom att något obehagligt hände, samma sekund vällde tårarna fram i mina ögon. Fy tusan vad jobbigt att se och höra honom bli ledsen på det sättet. En helt annan sorts gråt. När det var klart och han kom upp i min famn, så byttes den gråten ut mot arg-gråten. Då visade han minsann att man inte får göra sånt där dumt mot honom. Min lilla skatt! Men nu dröjer det 2 månader till nästa gång.

Nu inväntar vi ev. reaktion på vaccinet. Hoppas vi kommer undan lindrigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0