Sällsynt

Igår var jag så lycklig över att Nils somnade efter 20.00, jag stoppade ner honom i hans säng 20.30. Jag tittade på Så mycket bättre och åt en liten påse med ostbågar. När det var slut hoppade jag i säng och somnade strax efter 22 för att vakna 00.30 första gången, sen 01.30 för amning, sen vaknade vi 05.00 för amning och lek(!!), slumrade en stund efter 06-07 sen var det uppstigning som gällde. Det har aldrig hänt förut, att Nils verkligen vaknat till och tyckt det varit morgon kl.05 och jag förstår att det är vanligt förekommande för en del, men jag var låååångt ifrån redo att vakna då.

Nu hoppas jag Nils är redo att sova middag om en stund, för det är jag och annars blir det en så väldigt lång dag. Enda kruxet är att han helst somnar under en promenad och det är jag inte redo för ännu... Wish me luck!

Men vad har vi då lärt oss av detta? Att Nils inte får somna 20.00 ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0