Helgen

Det här är Mattias jobbhelg, de helgerna kommer alldeles för ofta. Nu fick jag en känsla av att jag skrivit om detta nyligen, men strunt samma. Det är ju fortfarande lika tråkigt att vara "själv" på helgerna.

Igår var en skön dag, Nils & jag gick prommis med Sara & Milton, blev dit bjudna på fika på eftermiddagen, kvällen spenderades hos mamma & pappa där det bjöds på räkmackor.

Idag har Nils & jag hälsat på hos min farmor & farfar och gått långpromenad på eftermiddagen. Kvällen spenderar jag & Nils själva i soffan framför Så mycket bättre.

Imorrn går vi långpromenad till (och från) svärföräldrarna och spenderar några timmar där. Det är verkligen skönt att gå dit man ska. Jag känner inte att jag måste "powerwalka", jag går hellre längre, i vanlig fart och verkligen njuter av det. Kan komma på mig själv med att ha utökat rundan jag planerat in från början.

Slänger med en bild jag tog på eftermiddagens promenad.

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0