Dagarna går

Veckorna går så himla fort, tyckte inte det var längesen som det var helg och nu är den här igen. Det är Mattias jobbarhelg och det är ju inte så kul, då måste jag och Nils roa oss på egen hand.

I veckan har vi varit på sista babymassagen, det uppskattas allt mer an Nils. Så jag ska försöka massera honom regelbundet här hemma.

Vi har varit på Öppna förskolan med Ida, Juni och Olle. Det var helt fullt med barn och deras föräldrar, en aning överväldigande. Tror kanske att jag lugnar mig med besök där, väntar tills han har blivit något äldre och har lite mer utbyte av det hela. Nästa år kan nog passa bättre, eller vad säger du Ida? :)

Därefter gick vi hem till Nils gammelfarfar-och farmor, där var hans gammelfaster, min kusin och hans syssling. Farfar blir alltid lika glad när han får träffa sitt barnbarnsbarn. Kvällen spenderade jag hos bästa Madde, utan Nils. Det var skönt att bara kasta sig iväg utan "krångel", missförstå mig rätt. Det är ju trots allt en del packning och pyssel som ska till när Nils följer med.

Igår kom en granne över på fika med sina söta dotter. Nils fick en Onepiece som söta Alwa hade valt. Blev ett par timmar med massa prat. Därefter passade jag på att sova middag, så himla skönt att få en paus mitt på dagen.

Idag har jag varit på efterkontroll, det gick bra. Behöver bara börja knipa lite oftare :) Hunnit gå en långpromenad i det råa vädret, ätit lunch och efterrätt. Nu tittar jag på Gossip Girl, jag älskar den serien, Nils sover i vagnen och pappan i sängen.

Trevlig helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0